sâmbătă, 17 decembrie 2011

GTA 3 Android - Moduri

Am descoperit că se pot băga mașini de GTA 3 PC pe GTA 3 Android,are aceleași fișiere ca pe PC.Mi-am băgat și eu câteva mașinuțe,în special Dacia 1310 :D Am făcut captură la ecran apăsând simultan tastele "back" + "home".



Am șifonat-o puțin în față,da o repar eu...












Pârnăiașul Claude admiră fundulețul daciei...







Download GTA 3 HVGA RIPPED: CLICK AICI (are și câteva mașini băgate)
Nu știu la câte moduri rezistă Gta 3 pe android,dar ar fi mișto să avem un GTA 3 Real.

28 comentarii:

Krono spunea...

tu ce telefon ai?

Tary spunea...

Samsung Galaxy Gio

Krono spunea...

Ce fain, eu vrueam sa-mi iau Galaxy SII, dar acum ma bate gandul sa-mi iau Galaxy Note, oricum am vazut lista de smartphone-uri pe care merge GTA 3 insa singurul telefon Galaxy mentionat a fost Samsung Galaxy R, si Galaxy Tab, dar aia e deja tableta, asta inseamna ca defapt merge pe orice telefon cu Android?

CreeperLover spunea...

Frumos ! Păcar că pe LG-ul meu nu merge GTA3

The Drifter spunea...

lol ''parnaias'':))<>=))

Anonim spunea...

dureaza doar 1000000 moduri gta3.O fi el cu grafica nasuala dar poti baga pe el cate moduri vrei tu

Tary spunea...

@Anonim Eu mă refeream să nu dea crash pe telefon din cauza multitudinii de moduri.Nu e chiar așa floare la ureche ca pe pc...

Andrei0105 spunea...

Tary poti te rog uploada undeva modul pe care l-ai folosit? Sau doar fisierele pentru Dacia 1310? Am reusit in sfarsit sa fac jocul sa mearga dar nu gasesc Dacia 1310 modelul pe care il vad la tine. Merci!

Tary spunea...

@Andrei0105 Masinile le gasesti pe gtainside.com

- spunea...

Eu am 4 telephoane Sony Ericsson Arc,Samsung Galaxy Gio,Sony Ericsson Play si Samsung Galaxy Nexus

- spunea...

A nu sunt 5 telephoane si Galaxy Note e foarte marfa si mare

- spunea...

A da si Iphone 4s black 64 gb

- spunea...

si tablete Galaxy Tab si Apple iPad 2 Wi-Fi +3G 64GB Black

- spunea...

si telephonul meu preferat care il am e samsung galaxy s2

edy spunea...

Sal am incercat sa-mi pun si eu Gta 3 pe telefonul meu , am tot Galaxy Gio dar nu imi intra...Ce pot face?

Tary spunea...

@edy Uite un link cu gta 3 de la mine,are și câteva moduri băgate,e versiunea rip-uită fără audio și cu vizibilitatea scăzută,ca să măreasca fps-ul.
http://www.mediafire.com/?ano358naa73nvom

Anonim spunea...

Buna seara am si eu o problema instalez gta 3 pe samsung galaxy gio intra in el acept EULA apas pe buton pe screen dau sa reintre in joc si dispare :(((((

Cristi Popescu spunea...

Va rog ce mod e ? android os 2.3.6

Cristi Popescu spunea...

Ce mod este PLS tre sa ilinstalez

Tary spunea...

@Cristi Popescu E un mod de dacie normal de pe gtainside.com,e bagat la fel cum se baga si pe pc,cautati tutoriale ;)

alexandru calin spunea...

eu am samsung galaxy gio si la mine la joc se aude ca jocul finctioneaza dar nu se vede absolut nimic

alexandru calin spunea...

am un samsung galaxy gio si mi-am pus gta 3 si se auzea ca jocul functioneaza dar nu se auzea nimic

Tary spunea...

@alexandru calin Pai hotărăște-te :)),se vede și nu se aude,sau se aude și nu se vede ;)).

alexandru calin spunea...

Se aude si nu se vede

Tary spunea...

Aaa.. :( naspa..

alexandru calin spunea...

ce trebuie sa fac?

Tary spunea...

Nu stiu...

Andrei Popescu spunea...

incearca sal iei de pe mobogenie v1.2.1

Trimiteți un comentariu

Etichete

 
Powered by Blogger